Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua, doresc să deschid o firmă, cu sediul social într-un imobil deținut de bunica mea. Problema este că în actele pe care le deține, atât în titlul de proprietate cât și în certificatul de moștenitor, nu este trecută adresa imobilului completa, adică cu număr și stradă, este trecuta doar localitatea si județul. Documentele sunt de dinainte de anul 1990. Am înțeles că nici unul dintre aceste documente nu îmi sunt de folos pentru a stabili sediul social. Ce pot face în acest caz? Se poate folosi la ONRC pentru a dovedi adresa imobilului o adeverință eliberată de primărie care să dovedească adresa sau un Extras de carte funciară, împreună cu CM sau Titlul de proprietate?! Mulțumesc