Buna ziua. Am o problemă legată de administratorul blocului si anume 2luni la rînd (noiembrie-decembrie)nu am avut căldură datorită unor probleme la instalatia de incalzire a blocului. Administratorului blocului zicea ca e problema la mine in garsonieră la calorifer ca e infundat,am adus un instalator care a constatat ca problema nu e de la mine ci de la sistemul blocului. Într-un final după mai multe discuții cu administratorul blocului a rezolvat problema (era o problemă destul de ușor de rezolvat,adică trebuia doar aerisită coloana blocului). In aceste două luni eu am platit întreținerea iar acum dacă i-am zis administratorul blocului ca nu e corect că am platit ceva ce eu nu am avut. Raspunsul ei a fost ca el nu are ce sa facă,eu tot in acest timp cat nu am avut căldură m-am incalzit cu o aerotermă pe curent. Intrebarea mea e cum sa procedez ca să imi pot recupera banii pw care i-am dat degeaba?
Multumesc
Nustiu daca in acest moment mai puteti face ceva.
Probabil daca in momentul cand ati constatat problemele instalatiei depuneati o sesizare scrisa (cu confirmare de primire sau cu inregistrare) lucrurile ar fi decurs altfel. Iar apoi, in cazul cand dupa afisarea listelor de plata ati fi observat ca sunteti trecut la plata in acelasi mod, sa fi facut contestatie (in scris, in termen de 10 zile de la afisare).
Acum, in lipsa unei eventuale bune intelegeri cu administratorul si presedintele (presedinte care e posibil sa nici nu stie de situatie), pare tardiv. Insa daca exista bunavointa din partea acestora, cred ca s-ar putea rezolva cumva.
Incercati acum sa va adresati Presedintelui asociatiei, in scris, descriindu-i ce si cum s-a intamplat, in speranta ca poate acesta va reactiona cumva.