Trebuie verificat mai intai de toate Actul constitutiv al firmei daca are inserata o clauza de continuare a activitatii societatii cu mostenitori. Va trebui reluata si activitatea societatii.
Totodata, trebuie deschisa succesiunea dupa asociatul decedat si sa obtineti un Certificat de mostenitor care sa cuprinda cota de 100% pe care o detinea asociatul decedat in cadrul societatii si modalitatea de impartire sau cota parte cat se atribuie Dvs. (daca sunt mai multi mostenitori).
In baza Certificatului de mostenitor, a hotararii mostenitorilor, actualizarea Actului constitutiv, completarea de cereri-tip la Oficiul Registrului Comertului unde isi are stabilit sediul social firma, declaratii pe proprie raspundere, specimene de semnatura (dupa caz) veti putea dobandi calitatea de asociat si / sau administrator in cadrul firmei.
Daca aveti nevoie de ajutor de specialitate in pregatirea documentelor, puteti contacta si un avocat.
Unicul asociat decedat detinea si calitatea de administrator?
In acest context, printre actele enumerate mai sus, nu va mai fi necesara si declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea calitatii de administrator.