avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 675 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... suspendarea contractului de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

suspendarea contractului de munca

Se poate suspenda contractul de munca cu data de 05.12.2009 cu art.52 alin.(1) lit.a) daca eu sunt in concediu medical din data de 27.11.2009?
Se pot lega si de alte( abateri disciplinare) din perioade anterioare desi eu lucrez in aceasta companie de 10 ani iar ultima abatere din punctul lor de vedere,este din 06.08.2009.Toate aceste abateri au fost formulate in baza unor presiuni si nu am semnat nimic in aceasta perioada fapt care a condus ,zic eu,la o renuntare temporara din partea lor.
Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Georgeta Anghel (Rusu) , Avocat 20:56, 8 Decembrie 2009
Nu este lagal in timpul concediului medical sa vi suspende CIM pentru cercetare prealabila. Pentru art. 52 alin 1, lit d) m,ai era posibil...dar pentru lit a) este nelegal.
Art. 52. [suspendarea din iniţiativa angajatorului]
(1) Contractul individual de muncă poate fi suspendat din iniţiativa angajatorului în următoarele situaţii:
a) pe durata cercetării disciplinare prealabile, în condiţiile legii;
b) ca sancţiune disciplinară;
c) în cazul în care angajatorul a formulat plângere penală împotriva salariatului sau acesta a fost trimis în judecată pentru fapte penale incompatibile cu funcţia deţinută, până la rămânerea definitivă a hotărârii judecătoreşti;
d) în cazul întreruperii temporare a activităţii, fără încetarea raportului de muncă, în special pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare;

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Somaj tehnic 2012 apetra apetra cu ce articol suspendam contractele? (vezi toată discuția)