Bună ziua
Va rog să mă lămuriți cu următorul aspect: pentru un pfa din domeniul IT la real, cum incadrez achiziționarea unor echipamente ca de exemplu, placă de bază, cablu extensie, adaptor , usb etc la preturi mici, în jur de 100 lei ( acestea au fost deductibile fiscal la momentul cumpărării ).Ma refer dacă trebuie înregistrate în registrul inventar sau in altă parte si cum pot fi scoase din contabilitate? Multumesc
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.