ma numesc Claudia, am 17 ani si pana la varsta de 16 ani nu am avut de loc certificat de nastere
la 16 ani am cunoscut un baiat de 26 de ani care m-a ajutat cu inregistrarea tardiva a nasterii prin tribuna
tata a murit in urma cu 8 ani iar mama a luat pensie de urmas pentru 3 frati mai mici ai mei
daca am reusit sa imi fac si eu certificatul de nastere am umblat si am facut demersuri pentru a beneficia si eu de alocatia de stat si de pensia de urmas lucru pe care l-am reusit
in luna februarie 2009 implinesc 18 ani si intrucat sunt eleva in continuare beneficiez si eu de pensie de urmas, dar intrucat mama nu este deacord cu relatia mea cu acel baiat mai mare cu zece ani decat mine m-a dat afara din casa.
datorita prietenului meu am un certificat de nastere si un buletin, datorita lui am terminat clasa a 9-a si a 10-a si acum urmez cursurile clasei a 11-a si nu vreau sa renunt la el
asi vrea sa va intreb daca pot sa fac cumva sa iau eu partea mea din pensia de urmas intrucat mama nu ma ajuta cu nimic si eu am nevoie de bani pentru a-mi continua scoala
desi am dreptul si eu mama nu ma ajuta deloc iar prietenului meu ii este greu sa se descurce pentru el si pentru mine
mai am un frate in varsta de 10 ani pe care mama nu il primeste in locuinta cu pretextul ca nu poate sa il intretina desi ia pensie alimentara si de pe urma lui, acesta fiind nevoit sa stea la bunica
mama nu munceste nicaieri desi este sanatoasa iar banii pe care ii ia de pe urma noastra ii cheltuie pe cafea si tigari pentru un frate mai mare in varsta de 22 de ani care nu lucreaza nicaieri. tot din acei bani acesta se distreaza, iar dupa 2 saptamani cei 2 frati care locuiesc cu mama nu mai au ce manca.