avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 860 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Factura
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Factura

Buna ziua,in urma cu 1 an de zile am apelat la serviciile celor de la necesit. Am platit comezile care au fost concrete. Am cerut oprirea colaborarii. Necesit tot imi trimite facturi. Daca nu le platesc factura ce se poate intampla .

Asa am inceput colaborarea
"după cum am convenit, vă trimit formularul de comandă pentru înregistrare în sistemul Necesit.ro.

Pentru a confirma formularul de comandă, răspundeți prin e-mail (și în mesaj scrieți ”confirm și IBAN-ul companiei” pentru facturare). Vă rugăm să ne trimiteți ulterior formularul de comandă semnat si scanat, prin e-mail.

Serviciul nu are termen limitat, decideti singur cata vreme ramaneti cu noi in colaborare.

Instrucțiuni:

Vă vom trimite cererile la @gmail.com.
Prin confirmarea formuralului de comandă vă dați acordul să răspundeți la toate cererile de ofertă. Fiecare cerere transmisă se taxează.
Răspundeți prin e-mail la toate cererile pe care vi le transmitem (Reply, Răspunde). Mesajul va fi transmis către client în mod automat.
Pentru dezabonare sau modificări ale datelor, contactați-ne la info@necesit.ro.
Citiți cu atenție formularul de comandă. Veți primi cereri pe baza condițiilor specificate în acesta.

În speranța unei colaborări de succes și pe termen lung.

Bună ziua,

am primit confirmarea dvs. Prin urmare, serviciile noastre vor fi activate pentru compania dvs.

Vă rog să ne trimiteți ulterior formularul de comandă prin poștă sau scanat, la adresa mea de e-mail.(acest formular nu l-am trimis niciodata semnat si stampliat)

Mulțumesc pentru încredere! Ne bucurăm să colaborăm cu dumneavoastră!
Vă doresc o zi plăcută,


Cel mai recent răspuns: Cristina Filimon , Avocat 09:21, 20 Februarie 2020
Nu este foarte clar din modul de prezentare care este situația de fapt. Și nu reiese nici care este conținutul contractului încheiat între dumneavoastră și necesit.ro. Mai multe detalii, vă rog.
Eu am colaborat cu cei de la necesit o perioada scurta,nu am semnat un contract cu ei. In perioada care am colaborat cu ei am constatat,ca lucrarile transmise de ei catre mine nu sunt reale. Am platit in transe toate "lucrarile" primite din partea lor ,dar ei imi facutreaza penalitati intr-una, eu nu vreau sa platesc aceste penalitati. Acum am de plata penalitati in jur de 1600 de lei si ei pun in continuare penalitati si imi facutreaza in fiecare luna.

Asa am inceput colaborarea
"după cum am convenit, vă trimit formularul de comandă(EU NU AM SEMNAT ACEST FORMULAR) pentru înregistrare în sistemul Necesit.ro.

Pentru a confirma formularul de comandă, răspundeți prin e-mail (și în mesaj scrieți ”confirm și IBAN-ul companiei” pentru facturare)-(ACEST MAIL L-AM CONFIRMAT). Vă rugăm să ne trimiteți ulterior formularul de comandă semnat si scanat, prin e-mail.

Serviciul nu are termen limitat, decideti singur cata vreme ramaneti cu noi in colaborare.


Bună ziua,

Din perspectiva mea, nu aveau cum să curgă penalități, decât dacă au fost emise niște facturi (pentru acele servicii pe care cei de la necesit le-au prestat efectiv) iar dumneavoastră ați emis una sau mai multe la plată.

Oricum, formular de comandă a fost comunicat și confirmat de dumneavoastră, indiferent dacă ați semnat sau nu.

Ce puteți face este să lămuriți dacă au rămas în neplată facturi și să transmiteți și o noficare de denunțare. Vă recomand să citiți cu atenție maximă formularul, termenii contractuali etc. pentru a vedea exact în ce condiții puteți face o denunțare.

N-are rost să mai adaug că recomand să luați legătura cu un avocat care să vă asiste pe toate aceste aspecte.

Cu stimă,
Avocat Cristina Filimon

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Traduceri predate neplãtite ... îmi voi primi banii pe munca depusã? enna65 enna65 Buna ziua, Ma aflu intr-o situatie cam delicata. Am incheiat un contract de colaborare in calitate de traducator cu un birou de traduceri. NU am primit ... (vezi toată discuția)
Inducerea in eroare a clientului balambur balambur Buna ziua, Am cerut o stornare a unui telefon cumparat de la magazinul online dupa o perioada tumultoasa de intrati in service (7 la numar). De fiecare data ... (vezi toată discuția)
Cerere chemare în judecata email GabrielFlorian11 GabrielFlorian11 Buna ziua! Pot chema pe cineva în judecată formuland cererea prin email ul judecătoriei? Nu am semnătura electronica si nici aparat specific ,deci nu ma ... (vezi toată discuția)