avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salariul minim în domeniul construcțiilor
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salariul minim în domeniul construcțiilor

Bună ziua,
Lucrez ca instalator de gaze într-o firma ce activează în domeniul construcțiilor.
Salariul minim brut cu care sunt încadrat este de 3000 lei, aici intervine problema: când s-a implementat aceasta lege aveam un salariu net de 1780 lei, cel net fiind de 1775 lei (putem spune ca s-a rotunjit), ulterior mărit la un salariu net de 1880 lei. Dar, ajungem la aceasta suma calculând salariul net fără sa ținem cont de scutirile ce sunt aplicate angajaților din domeniul construcțiilor (CAS 21.25%, CASS 0%, IV 0%). Restul colegilor mei au un salariu net de 2362 lei! (calculat cu salariu minim net domeniul construcțiilor). Exista vreo posibilitate sa ma fure angajatorul? Sa nu îmi calculeze salariul corect? Ca 1880 lei < 2362 lei! Sunt aproape 500 de lei la mijloc și ma simt un pic nedreptatit. Este posibil sa îmi calculeze salariul ca nefiind "unul de constructor" și sa bage diferenta în buzunarul propriu?
Mulțumesc anticipat!
Ultima modificare: Duminică, 16 Februarie 2020
Argetoianu, utilizator

Alte discuții în legătură

Salar minim net in constructii ionela11 ionela11 Buna ziua, Exista salar net de 2000 pt firmele din domeniul constructiilor sau e OUG 114 , OUG 43 cu salar brut 3000 lei obligatoriu si 2362 net la brutul ... (vezi toată discuția)
Completare d112 pentru sectorul constructii. cateldestept cateldestept Completare D112 pentru sectorul constructii: cum se completeaza D112 pentru un salariat incadrat cu 3000 lei/luna in sectorul constructii? (vezi toată discuția)