In luna Septembrie 2019 am primit o notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile fixe furnizate de TELEKOM Romania"
Draga Client,
Pentru a continua sa oferim produse si servicii cat mai simple si de calitate, precum si pentru a asigura viabilitatea
economica a serviciilor furnizate, vom modifica prelurile serviciilor de comunicalii de care beneficiati in baza contractu lui.
Asadar, incepand cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul ………. vor fi furnizate in cadrul unui Pachet de servicii fixe cu denumirea TV L_NET L_ VOCE ZERO al carui pret va fi majorat la 17 Euro, TVA inclus.
Daca nu esti de acord cu modificarile de mai sus ai dreptul de a denunla unilateral contractuI in termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificiiri, fara plata vreo unor despagubiri. Denunlarea unilaterala a contractului se poate face prin notificare scrisa, transmisa catre Telekom Romania Communications SA la sediul din Bucuresti, Piala Presel Libere nr. 3-5, Cladirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod po~tal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod po~tal 06136, conform prevederilor contractului.
Cu stima,
Andreas Elsner
Director Executiv Marketing Rezidenlial si
Vanzari Nalionale Romania
Incheiat citatul.
Am trimis cererea. s-a confirmat primirea ei si ca in cel mai scurt timp cererea mea va fi solutionata.
Pe data de 02.11.2019 nu a mai fost semanal tv si net, nu am dat importanta, dar am vazut ca si in urmatoarele 2 zile nu am semnal am sunat la relatiile cu clientii. Raspuns clar "Ati fost deconectati de la serviciile noastre in urma cererii de renunbatre la serviciiole noastre depusa la inceputul lui Octombrie. Rugam sa predati echipamentele la cel mai aporopiat magazin TELEKOM'
Am cerut sa trimita un mesaj cu acest raspuns dar operatorul a spus ca nu este nevoie ca, convorbirea este inregistarta.
Am predate echipamentele, am trimis procesul verbal de predare la
Telekom Romania Suport - asa au cerut, dar de atunci inca primesc facturi si mesaje "Cand achitati facturile daca nu va deconectam" s-au aveti probleme cu banii de nu achitati facturile dar nici un raspuns cu privire la reclamatiile noastre trimise la dumnealor.
Mai nou, in facturile primite dupa 1.01.2020 apare ca avem in inchiriere receiver HD, noi nu am avut niciodata as a ceva, iar la usa noastra nu a sosit nici un operator pentru schiomabvarea acxestora. Am cerut explicatie atat in scris cat si la telefon la Relatii cu Clientii dar acelasi raspuns "Problema dvs se va solutiona in cel mai scurt timp, sau
" nu am fost informati ca a inceta ciontractul si ati p[redat echipamentele," iar prim email " Incidenmtul dvs este in curs de rezolvare, s-au rezolavarea incidentului dvs se face in 30 zile lucratorae.
Au trecut mai bine de 60 zile lucratoare si nu am primit raspuns, dar primesc facturile in continuare si aceleasi mesaje pe telefon" Rugam sa achtati facurile restante pentru a evita deconectarea de la serviciile noastre"! De cand TELEKOM este asa darnic si asteapta clientii sa plateasca facturi restante din luna Noiembrie 2019.
Intrebarea mea este- Cum pot sa rezolv aceasta problema. ? Am incercat si ANPC dar nu pot sa atashezi documentele necesare