avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 302 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Rezilire contract telekom
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Rezilire contract telekom

In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de incetare contract fara penalizari deparece telekom nu a respectat contratul initial. Zis si facut. S-a primit confirmarea ca cererea a fost primita si va fi rezolvata in cel mai scurt timp. Pe 2 Noiembrie 2019 am ramas fara tv si net. Am asteptat 2 zile si am zis ca este vreo problema cu cablurile, dupa care am sunat la relatii cu clientii.Am intrebat care este problema iar raspunsul operatorului a fost ferma"ati fost deconect in urma cererii depuse.Rugam sa predati echipamentele la cel mai apropiat magazin telekom". In Decembrie primesc factura ptra abonament telekom de 96 lei cu 20 lei mai mare decat a fost contractul semnat cu telekom si dupa ce am fost deconectat.Pe 7 I anuarie sunt sunat si intrebat de ce nu achit facturile. Am raspuns ca contractul a incetat din Noiembrie 2019 si nu pot plati servicii de care nu am beneficiat. Operatoarea a spus ca nu stie de incetare a contractului si ca ea nu a fost anuntata.
Mentionez ca echipamentele au fost predate mai putin un telefon fix de 62 ron care a fost luayt de personalul care face service in anul 2016 cand sa semnat contractul fara voce.
Intrbarea este cum pot sa rezolv aceasta problema si daca exista vreo lege in care sa fim si noi aparati de abuzurile acestei companii.

Va multumesc
Mihai C.
Cel mai recent răspuns: mihaiddx , utilizator 21:53, 13 Februarie 2020
Aveti confirmarea scrisa ca a incetat acel contract si ati depus echipamentele la dumnealor?
Daca da... le puteti trimite o copie de pe ele si dumnealor sa va confirme In scris ca au anulat factura.
Toate discutiile sa le purtati in scris, sau cereti sa va trimita confirmarile in scris a ceea ce spun verbal.
Verbal pot spune multe si peste un an dvs. sa va treziti* cu notificare de la nu stiu ce firma de recuperare creante ca aveti nu stiu ce datorie, factura neachitata...
Am intalit cazuri in care una se spune si alta se face ( ca si in cazul dvs., unul spune ca acel contract este reziliat, unul spune ca nu stie nimic...)
Avad dovezile scrise...mai greu pot spune ca nu au spus asta...
Va puteti adresa si ANPC daca amiabil nu va intelegeti.
Trebuie sa astept pina pe 20 Januarie pentreu raspunsul lor si dupa aia la ANPC.
Pe 11 Ianuarie am primit alta factura iar de atunci zilnic primes mesajul "Rugam sa achiatati factura Telekom Romania pentru a evita suspendarea" Efectiv acest mesaj este stresant, in fiecare dimineata la aceeasi. Oricum tin toate mesajele in arhiva pentru ANPC.
Intrebarea mea, Telekom nu face o "hartuire" sau sfidare prin aceste mesaje?
De cand este asa darnica aceasta companie sa asigure servicii gratuite clientilor trei luni fara plata factuirilor?
Cu respect
Mihai C
Nu sunteti singurul ce are probleme cu aceasta firma, de cand se zvoneste ca pleaca din tara...si o sa preia concurenta "portocalie" activitatile de aici.
Puteti depune sesizarea la ANPC si acum, cu toate dovezile detinute ( predare echipamente, reziliere contract...)
Am trimis o sesizare sa spuna inca o data care este problema de trimit aceste mesaje si continua cu facturi si au raspuns "veti primi factura finala in cel mai scurt timp:"Astept aceasta factura dupa care voi anunta anpc dar si o scrisoare deschisa pentru sefii companiei. Astia nu sunt informati corect de catre "plimbatorii de hartii".

Ionut.ion a scris:

Nu sunteti singurul ce are probleme cu aceasta firma, de cand se zvoneste ca pleaca din tara...si o sa preia concurenta "portocalie" activitatile de aici.
Puteti depune sesizarea la ANPC si acum, cu toate dovezile detinute ( predare echipamente, reziliere contract...)

Telekom tot amana cu raspunsul la reclamatiile depuse de mine cu privier la contract. Cum pot sa anunt ANPC s-au sa fac rost de cerere. Am incercat pe net dar nu reusesc. Apare eroare.
Aveti mai jos raspunsul de la TELEKOM de pe 11.01.2020
"
Răspuns Telekom Romania Suport (01/11/2020 10:31 a.m.)
Copia procesului verbal de predare echipamente a fost transmisa departamentului abilitat.
Va mentionam ca situatia financiara a contului va fi reglementata în factura cont final care va fi emisa in perioada urmatoare.

Va multumesc
"
Si astazi am mai primit unul dupa ce am intrebat cat dureaza pina la primirea facturei finale. Mentionez ca de la ei am mai primit inca doua facturi de plata, dar ce final …..

"
Răspuns Telekom Romania Suport (02/13/2020 08:56 a.m.)
Va informam ca a fost inregistrata sesizarea cu numarul:82711280, pentru verificarea si solutionarea situatiei semnalate.
Termenul de solutionare a unei reclamatii este de 30 de zile calendaristice. In cazul in care demersurile intreprinse de Telekom pentru solutionarea reclamatiei depasesc acest termen veti fi informat de catre Serviciul de Relatii cu Clientii cu privire la prelungirea termenului de solutionare.
"

Va multumesc
Ultima modificare: Joi, 13 Februarie 2020
mihaiddx, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rezilire contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de ... (vezi toată discuția)
Incetare contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile fixe furnizate de TELEKOM Romania\" ... (vezi toată discuția)
Incetare contract cu companie cablu si telefonie fara daune mihaiddx mihaiddx Exista lege pentru incetarea unui contract fara daune. Compania de telefonie solicita plata tuturor facturilor pina la terminarea contractului ei numesc tot ... (vezi toată discuția)