Exista lege pentru incetarea unui contract fara daune. Compania de telefonie solicita plata tuturor facturilor pina la terminarea contractului ei numesc tot timpul 2 ani
Telekom continua sa trimita factura, dar culmea cu 20 ron mai mare decit costul initial. In septembrie 23019 am primit o notificare prin care am fost anuntat ca, daca nu sunbt de accord cu cresterea pretrului sa trimit o cerere de incetarea contreactului -fara nici o dauna- precum ca telekom nu respecta legea contrarctului initial. Am trimis cererea, am primit confirmarea ca aceasta a fost primita, dar pina acuma nici un raspuns.
La inceputul lui Noiembrie am fost deconectat. Am sunat la Relatii cu Clientii si raspunsul operatorului a fost clar" Ati fost deconectat in urma cererii depusa de dvs. Rugam sa predate echipamentul la cel mai apropiat magazine Telekom"
Au fost predate echipamentele dar factura continua sa vina. Am trimis mesaj scris la relatii cu clientii si incetare contract unde am cerut sa explice de ce trimi in continuare facura dar nu am primit nimic pina acuma. Solicitarea rspunsului a fost sa fie in scris (email)- nu VOICE dar nimic pina acuma.
In noiembrie nu am primit nici o factura, iar acuma pe Decembrie am primit alta.
Problema este ca eu nu sunt in tara pina la sfarsitul lui Februarie 2020,
este acceptabil ca dupa incetarea contractului furnizorul sa mai trimita clientului o singura factura de reglare finala. de regula aceasta nu depaseste 50% din valoarea curenta daca nu e vorba de penalitati
Notificarea de plata a facturii este prin sms,nu prin plic cum este normal si cum se stabilise initial la incheierea contractului. Va multumesc si Sarbatori Fericite
Adrian Dimitriu a scris:
este acceptabil ca dupa incetarea contractului furnizorul sa mai trimita clientului o singura factura de reglare finala. de regula aceasta nu depaseste 50% din valoarea curenta daca nu e vorba de penalitati