In contextul masurilor de prevenire a imbolnavirii cu coronavirus, in cadrul unui SRL se ia decizia de comun acord cu salariatii ca munca sa se desfasoare de la domiciliul salariatului.In acest sens se vor elabora:
- minuta a intalnirii cu reprezentantii salariatilor in care se stabileste de comun acord ca se va lucra de la domiciliu.
-decize angajator in acest sens
-incheierea de acte aditionale la CIM prin care se schimba locul muncii.Aceste acte se raporteaza in revisal?
-instruirea lucratorilor in domeniul SSM
-procedura interna privind munca la distanta
Sunt corecte si suficiente aceste acte?
In cazul muncii la domiciliu, daca salariatul sufera un accident in timpul de lucru, este considerat accident de munca ca si in cazul in care ar lucra la sediul firmei? Angajatorul are vreo raspundere sau raspunderea este a salariatului?
Buna ziua,
Nu ar strica sa puneti ultima intrebare la ITM-ul judetean.
Una este accidentul acasa, intr-un mediu necontrolat ( sau foarte putin controlat ) de angajator, alta este accidentul petrecut la birou ( unde angajatorul este obligat sa-l amenajeze in asa fel incat sa reduca sau elimine accidentele.
Stiu ca a mai fost discutia...dar de unde stiu eu, ca lucrator SSM ce face parte dintr-o comisie de cercetare a evenimentului, cum a avut loc acel eveniment?
Ma bazez doar pe declaratia lui sau a membrilor familiei/vecinilor...
Accident de traseu
anymaryh
Buna ziua!
Va rog sa-mi spuneti care sunt pasii care trebuie respectati in cazul unui accident de traseu : un angajat se afla in drum spre serviciu, iar ... (vezi toată discuția)