1.E obligatorie autorizatia de constructie?
Rampa acces intre trotuar si garaj (de la subsol cladire) are o inclinatie mare si este realizata din beton in 1984. Atunci a fost garaj pentru o Dacie(2ani). In 2010 primaria asfalteaza integral strada din fonduri BERD (carosabil, borduri si trotuare).
Astazi incerc sa accesez garajul dar orice autoturism atinge cu "burta" trotuarul.
Solutia: coborarea nivelului trotuarului la limita proprietatii cu 15cm, limita cu carosabilul se pastreaza. Astfel trotuarul va avea o inclinatie de la carosabil spre proprietate.
2.Daca autorizatia este obligatorie, ea trebuie sa aiba anexe complexe (avize, plan de situatie etc) sau e de ajuns un desen din care sa reiasa modificarea pantei?
primaria n-o sa va lase. e spatiu public, sunt bani europeni, planul e batut in cuie. solutia e sa va ridicati pardoseala garajului la nivelul trotuarului.
Diferenta de nivel e de 1,5 m intre strada si garaj nu pot ridica rampa din curte deoarece atinge autoturismul tavanul garajului.... O fii un normativ care reglementeaza panta maxima? Totusi casa era construita(inclusiv garajul) cand au proiectat si executat lucrarea pe strada deci trebuia sa vada ca rampa nu e viabiala la noile cote ale strazii...