Buna ziua
In cursul zilei de ieri am avut ghinionul sa scap si sa sparg telefonul unei prietene
Cum acesta era primit cadou de la tatal ei am fost nevoit sa cumpar uegent unul identic
Am facut greseala sa apelez la un vanzator de pe facebook,l am contactat si am cerut date despre telecon,acesta m e aeigurat daw nu are nici un defect sau problema estetica sau de functionare,ne am intalnit si am cumparat telefonul,ajungand acasa am constatat ca acesta se inchide singur la un interval de 20 de minute indiferent de nivelul bateriei,am contactat vanzatorul incercand sa rezolv amiabil insa acesta a zis ca nu e magazin online sa accepte retururi si sa ma duc la service sa i schimb batetia sau sa il repare! Are vreun rost sa depun plangere? Imi va fi luata in considerare?
Multumesc
Incercati sa rezolvati amiabil, daca nu reusiti, mergeti la un service, faceti o constatare si vedeti cat va costa reparatia. Vedeti ce spun si ei in legatura cu defectul.
Trebuie sa intelegeti ca ati cumparat un produs second hand, cam astea sunt riscurile.
Daca reclamati la politie, vanzatorul o sa spuna ca era perfect functional cand vi l-a vandut si s-a stricat la dvs, nu cred ca veti rezolva ceva.
Legea 443/2003
unombun
Salut,
Ma intereseaza mai multe aspecte ale legii:
-vanzarorul este obligat sa preia un produs pentru a-l trimite in service,chiar daca exista service in ... (vezi toată discuția)