Bună ziua!
În februarie anul acesta am încheiat un contract de închiriere ce trebuia să înceapă la 1 mai, cu o perioadă de 2 ani. Am făcut toate demersurile la ONRC pentru deschiderea punctului de lucru, tot atunci am adăugat încă un asociat( eu fiind asociat unic până atunci) și am autorizat coduri CAEN astfel că actul constitutiv a fost redactat în totalitate din nou cu toate schimbările.
Dată fiind situația de acum am hotărât să nu mai deschidem de la 1 magazinul pe care voiam să îl deschidem. Casa se marcat este deja fiscalizată cu adresa de acolo, nu am avut și nu o să avem activitate cu ea și nu știu ce acte trebuie să depun pentru ea.
Contractul de închiriere va fi anulat de proprietar,iar spațiul va fi închiriat altcuiva. Am vrea totuși ca după ce trec cei 2 ani pentru care va fi închiriat spațiul de noul chiriaș , să deschidem magazinul acolo.
Cum putem proceda? Se poate să rămână punctul nostru de lucru acolo, să rămână și chiriașul actual , cumva spațiul să fie dublu închiriat în același timp? Și noi să declarăm că nu o să avem activitate acolo timp de 2 ani? Sau trebuie neapărat anulat contractul și închis punctul de lucru? Proprietarul este flexibil la aceste aspecte.
Mulțumesc foarte mult pentru eventualele răspunsuri!