avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1937 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Taxe ANAF pentru venituri din arta si YouTube
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Taxe ANAF pentru venituri din arta si YouTube

Buna ziua,
Am 23 de ani, sunt studenta si as vrea sa-mi deschid un canal de YouTube pe care sa-mi promovez arta, venitul pe care l-as face prin adsense, ar trebui raportat si taxat? De asemenea as vrea sa-mi vand din tablouri (nu sunt absolventa a facultatii de arte, pur si simplu am talent si fac asta in timpul liber si ma gadeam ca as mai putea face un profit) atat in strainatate cat si in Romania ce trebuie sa fac mai exact, am voie pur si simplu? Ar trebui sa ma inregistrez undeva? Sa platesc taxe pentru fiecare tablou? Daca da, unde? Am inteles ca nu as avea voie sa vand tablouri in Romania cat timp nu fac parte din societatea artistilor (din care oricum nu pot face parte pentru ca nu am urmat nici liceul de arte, nici facultatea de arte), este adevarat?
Daca as vinde tablourile prin intermediul platformei Etsy, si atunci trebuie sa raportez veniturile sau sa raportez?
Ce trebuie mai exact sa raportez si sa completez ca sa imi pot vinde tablourile sau arta pe care o fac?
Va multumesc anticipat!!!
Cel mai recent răspuns: Adrian ALBU , Avocat 21:46, 7 Mai 2020
Trebuie să înființați o societatea comercială (SRL) și să încasați veniturile pe acea societate. Taxele și impozitele le veți plăti ca orice comerciant.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pictor,cum sa vand tablouri?? principessa60 principessa60 buna ziua.imi place sa pictez,si m-am gandit sa imbin utilul cu placutul.Vreau sa vand tablourile pe care le fac dar nu stiu cum si unde.Trebuie sa infiintez ... (vezi toată discuția)