Buna ziua,
Ieri am primit un colet la unul dintre cutiile Easybox din Bucuresti. Surpriza mea a fost ca dupa ce am introdus codul, mi s-a deschis cutia si acolo am gasit plicul meu TAIAT si produsul pe care l-am comandat LIPSA!!
Firma de curierat nu raspunde oficial la mesajele mele ( nu primesc nr. de inregistrare), nu ii pot contacta telefonic, incerc cu orele si mi se inchide apelul. Firma de IT care a expediat produsul s-a spalat pe maini, ca nu e treaba lor. Desi e partenerul lor, nu curierul ales de mine!
Ce pot sa fac? Care este procedura?! Suma nu este considerat de mare, insa ma deranjeaza foarte tare ca aveam nevoie de acel produs IT (un HDD SSD).
Multumesc
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
rezolvarea este treaba furnizorului, atata vreme cat dvs nu aveti contract cu curierul. solicitati furnizorului sa rezolve problema (mail, in scris, eventual cu poze ale ambalajului). daca nu face acest lucru, faceti reclamatie la ANPC.