Doresc sa stiu daca conform legii 196/20.06.2018. La articolul 20, alin. 2, posibilitatea platii online (prin banca) este conditionata de forma de organizare (PFA,SRL,etc.), sau obligavitatea revine oricarei forme de organizare.
Intreb acest lucru deoarece Administratoare sustine ca ea este PFA si ca nu are obligatia de a oferi posibilitatea platii intretinerii in cont bancar si nu ofera nici un cont pentru acest lucru.
Extras din Legea nr. 196/2018:
Art. 20. -
(1) Fiecare asociație de proprietari este obligată să dețină un singur cont bancar.
(2) În vederea plății cotelor de contribuție la cheltuielile asociației de proprietari, datele de identificare ale contului bancar prevăzut la alin. (1) se comunică tuturor proprietarilor prin afișare la avizier, odată cu lista de plată a cheltuielilor asociației de proprietari.
latka
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu administratorul are vreo obligație, persoana ce reprezintă asociația e președintele. Administratorul e fie angajat, fie având contract cu asociația.
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Dvs. interesati-va de contul asociatiei (art. 20) si virati sumele corespunzatoare.
Oricum, @latka a scris bine - discutati cu presedintele asociatiei, dar repet, administratora nu stie pe ce lume traieste. Trebuie adusa cu picioarele pe pamant...
ynocentta
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Legiuitorul a impus obligatia in sarcina asociatiei de proprietari sa detina cont bancar
Nu are legatura forma de organizare a administratorului de imobil care este angajatul asociatiei de proprietari cu obligatia legal prevazuta in sarcina exclusiva a asociatiei de proprietari
giv
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu stie ce vorbeste.
Orice asociatie ar trebui sa aiba un cont bancar.
Faceti plata in cont.
Discutati cu presedintele sau faceti-le adresa sa va comunice contul.