"Articolul
20
(1)Fiecare asociatie de proprietari este obligata sa detina un singur cont bancar.
(2)In vederea platii cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari, datele de identificare ale contului bancar prevazut la alin. (1) se comunica tuturor proprietarilor prin afisare la avizier, odata cu lista de plata a cheltuielilor asociatiei de proprietari.
(3)Prin datele de identificare ale contului bancar mentionate la alin. (2) se intelege numele titularului contului, banca la care este deschis contul, sucursala si codul IBAN.
Articolul 102
(1)Urmatoarele fapte constituie contraventii, daca nu au fost savarsite in astfel de conditii incat sa constituie, potrivit legii penale, infractiuni:
........................
m)utilizarea si gestionarea veniturilor asociatiei de proprietari, altfel decat este prevazut la art.
20, 70 si 74;
........................
(2)Contraventiile prevazute la alin. (1) se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
..............................
d)faptele prevazute la alin. (1) lit. g), h), i),
m), p) si q), cu amenda de la 5.000 lei la 10.000 lei;
...............
[ link extern ]
gmancila a scris:
Am vorbit cu administratora despre acest subiect, spunandu-mi ca va discuta cu presedinta blocului (daca accepta), iar cheltuielile de gestionare a contului bancar, le voi suporta eu, pentru ca doar eu il voi folosi.. Fiind asociatie de proprietari (eu am facut actele pentru constituirea asociatiei), trebuia din 2006 sa deschidem acel cont bancar, dar vechiul administrator si noua administratora au refuzat, spunand ca acele comisioane sunt mari pentru "bietii" pensioonari. Fondul de rulment si cel de reparatii, undeva la 9.000 lei, au fost intotdeauna la dispozitia administratorului.
Va rog spuneti-mi cum sa procedez, un articol de lege prin care sa rezolv aceasta problema. Va multumesc mult, pentru ajutor.