avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 388 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... intrebare chitanta.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

intrebare chitanta.

buna seara. astazi am primit un colet cu un tv,l-am probat acasa si am observat ca are display-ul spart. tin sa mentionez ca,curierul nu mi-a dat nici o chitanta cand i-am dat banii pt TV..Pot sa-l returnez in felul acesta? Eu zic ca nu e o problema avand in vedere ca,pe site-ul respectiv si site-ul firmei de curierat apare ca produsul a fost livrat,deci e logic ca am platit ca sa-l primesc,..Voi ce parere aveti? am nevoie de un rassp. urgent
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 14:12, 20 Mai 2020
Problema nu e ca nu aveti chitanta, ci ca are displayul spart si nu aveti dovada ca asa l-ati primit.
vreti sa va folositi de optiunea de razgandire? aceasta e valabila doar pentru produse functionale, pe cand al dvs e defect. prin urmare, trebuie sa va folositi de garantie. pentru aceasta va trebuie factura si certificatul de garantie.
Ultima modificare: Miercuri, 20 Mai 2020
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dreptul de retur al unui produs defect cristiulian cristiulian Buna ziua, Am o nelamurire in privinta unei comenzi facuta cu ceva timp in urma, la distanta. Dupa o prealabila consultare telefonica si citirea ... (vezi toată discuția)
Inselaciune comanda olx ciprianstefan92 ciprianstefan92 Buna ziua ! Am comandata de pe olx.ro un display de samsung galaxy S4, expeditorul, m-a asigurat ca produsul este perfect functional , ba chiar a mentionat ca ... (vezi toată discuția)
Problema garantie laptop Iulian_Andrei Iulian_Andrei Buna ziua, Mă confrunt cu o situatie deosebită în ceea ce privește garanția unui laptop achizitionat in luna august 2012. Despre ce este vorba ... (vezi toată discuția)