Am o afacere pe care am primit niste fonduri europene (32k euro) pe axa POCU. Avem obligatia sa tinem 2 angajati cu 8 ore pe zi la acelasi nivel salarial ca si pana acum6 luni de zile (1 an de zile salariile inclusiv contributiile au fost platite din suma de finantare).
Problema e ca incasarile au inceput sa scada din cauza contextului socio-economic actual declansat de virusul COVID si noi producem nu producecm, incasam nu incasam trebuie sa platim 3000 lei pe luna numai contributii pe salarii!!!!
In contractul de finantare si in manualul de implementare scrie ca trebuie sa avem 2 angajati 6 luni.
Insa, nu scrie nicaieri faptul ca daca angajatii isi iau concediu fara plata ar fi vreo problema.
De aceea intreb aici juristii cu know-how in domeniu, putem apela la aceasta varianta?
Ministerul Fondurilor Europene si alte institutii ale statului de roman au uitat de noi, ajuta doar PFA-urile, II-urile, etc. ...
Insa noi trebuie sa supravietuim cumva si sa iesim la liman...