Ofer servicii de consultanta in UX design si dezvoltare de site-uri. De obicei clientilor le ceream avans 50% si restul de 50% la final si emiteam o factura de avans pe care apoi o stornam in factura finala.
As dori de acum sa mai introduc o etapa la mijloc si sa fie de acum 50% + 25% + 25%. In aceste conditii, cum se emit facturile? In a doua factura o stornez pe prima iar in a treia factura o stornez pe a doua? Sau fac 2 facturi de avans exact la fel (exceptie diferenta suma din ea) iar in a treia factura le stornez pe ambele? Ce mentiuni fac?
Imi cer scuze daca nu am explicat bine, sper sa se inteleaga :D
Multumesc!
Factura
Toma_C
Salutare,
Am o intrebare, daca un client cumpara un produs la comanda care acesta va fii livrat la o luna, si el plateste 50% la inceput si restul inainte de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.