Am urmatoarea situatie:
Contoare inversate intre apartamente de anul trecut din Iunie 2019, s-a rezolvat problema abia acum (dupa nenumarate reclamatii) dar consumul de la contorul corespunzator apartamentului meu este exagerat de mare: 750 kWh intr-o luna. Am notificat distribuitorul ca nu pot accepta acest consum deoarece este imposibil de realizat, este de aproximativ 10 ori mai mare decat o luna normala dar raspunsul lor este ca solutia gasita de ei este buna si acesta este consumul meu. Mai mentionez faptul ca nu exista un contract semnat de mine cu acest distribuitor. Dezvoltatorul a incheiat contract sub numele meu (fara a semna un act de imputernicire) cu firma respectiva. Ma puteti sfatui, va rog, ce as putea face in aceasta privinta? Nu vreau sa platesc ceva ce nu am consumat si este mai mult decat evident ca este o problema?
Mai mentionez ca nu am fost informata cand s-a montat contorul si nu stiu ce index avea in acel moment. Am cerut un proces verbal de montare, dar nu mi s-a oferit. Din facturi, reiese ca a fost montat in data de 26 Iunie 2019, iar eu am primit prima factura in Octombrie, dupa ce am sunat la ei si am aflat ca exista contract pe numele meu.