avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 609 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Stimulent risc Covid-Spital suport
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Stimulent risc Covid-Spital suport

Buna ziua. Sunt asistent medical și lucrez in spital suport Covid. Împreună cu colegii mei in luna martie am tratat un pacient depistat pozitiv,au luat contact cu acest pacient cam 75% din personal si am solicitat stimulentul de risc conform art 8 din OUG 43/2020 . Am primit următorul raspuns:"Intrarea în vigoare a actului normativ marchează momentul în care acesta are forța juridică pentru toate subiectele de drept carora li se adresează.Din momentul intrării acestuia in vigoare actul normativ este activ si se aplica pentru viitor acesta nefiind retroactiv. In temeiul acesteia consider că nu există temei legal pentru acordarea stimulentului de risc,deoarece perioada pentru care se solicită acest stimulent(martie 2020) este anterioară intrării în vigoare a OUG 43/2020(aprilie 2020)."
Va rog sa imi spuneti cum sa beneficiem de dreptul la acest stimulent avand in vedere si legea de aprobare a OUG 43/2020 a fost promulgata si publicată în Monitorul Oficial pentru acordarea acestuia pe perioada stării de urgenta si de alertă?Lucram acolo din martie pana in prezent si acest drept ni se refuză de către managerul spitalului. Multumesc.
Ultima modificare: Luni, 22 Iunie 2020
Wanna2211, utilizator
Cel mai recent răspuns: Wanna2211 , utilizator 14:57, 22 Iunie 2020
Aveți dreptul la bani cum a răspuns autoritatea de stat.
Deci, după întrarea în vigoare a legii.
Deci inteleg ca retroactiv nu se dau dar pentru aprilie si mai avand in vedere că OUG a intrat in vigoare cu luna aprilie? Cum sa facem sa beneficiem de drepturile noastre?

CLAUDIU LASCOSCHI a scris:

Aveți dreptul la bani cum a răspuns autoritatea de stat.
Deci, după întrarea în vigoare a legii.