Am o asociatie culturala , care datorita pandemiei nu isi mai poate desfasura activitatea ( spectacole de teatru in sali de spectacole ) .
Asociatia are 3 membri - 1 presedinte - eu si 1 vicepresedinte si 1 membru Chiar daca nu am incasari , pt ca nu pot sustine spectacole , am cheltuieli cu contabila , cu chiria , telefoane , comisioane de administrare la conturile bancare , etc
Vreau sa imi sistez actitatea temporar , pana la reluarea spectacolelor , si nu stiu cum sa fac . Sa fac eu o cerere sau la notar si nu stiu unde sa o depun ...
Mai am un SRL si pt acesta am depus la Registrul Comertului , dar pentru asociatie nu stiu unde .
Va multumesc !
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
La asociatii si fundatii nu se discuta de suspendarea temporara a activitatii pentru un anumit termen. asa cum este la srl.
Dar puteti sa negociati cu contabila ca pe perioada a catorva luni in care, chiar daca mai apare acolo sporadic cate o factura, nu mai e volumul acela mare de activitate si deci nu mai are rost s-i platiti suma lunara convenita. Daca nu intelege, renuntati definitiv la serviciile ei. Si cheltuielile cu telefoanele presupun ca sunt mai mici, chiar spre zero, daca nu mai sunt motive sa organizati evenimente.
Negociati si la inchirieri caci pana la urma nu s-a folosit acel spatiu.
Dar in general, da, va va fi mai greu.
Va multumesc foarte mult pentru raspuns . In cazul asociatiilor se depune declaratia de beneficiar real , si daca da unde anume - la Judecatoria de unde apartin , sau la Ministerul Justitiei ? In declaratie va trebui sa fiu doar eu ca Presedinte beneficiar real , sau si vicepresedinta si membra cealalata ?
Precizez ca doar eu m-am ocupat de asociatie , celelalte 2 persoane au fost doar onorifice ,
Cu stima ,
Adriana Vlad