Buna ziua,
As vrea sa stiu ce documente am nevoie pentru infiintarea unei asociatii de proprietari si daca este in regula sa se ceara copie dupa contractul casei de la fiecare apartament?
Multumesc!
c) preşedinţii asociaţiilor de proprietari sunt obligaţi să actualizeze, în
baza actelor de proprietate asupra locuinţelor şi/sau spaţiilor cu altă destinaţie
decât aceea de locuinţă din condominiu, toate informaţiile privind
proprietăţile, suprafeţele şi cotele-părţi indivize aferente acestora, în vederea
calculului cotelor de contribuţie la cheltuielile asociaţiei pentru respectiva
locuinţă.
Informatiile si procedura necesara infiintarii unei asociatii de proprietari gasiti in diosp L nr 196/2018
In confomitate cu disp L nr 196/2018 dar si cu legislatia speciala referitoare la domiciliul cetatenilor,este obligatoriu ca persoana care domiciliaza provizoriu minimum 15 zile /luna sau defintiv in imobil de locuit in comun sa prezinte documente care sa fie inregistrate in evidenta de calcul cota lunare de intretinere si in cartea de imobil