Buna ziua! Am o problema cu un furnizor de uși. Am comandat ușile 26.10.2019 plătind avans, prin decembrie m-a suna c-au venit și dacă as putea sa mai achit o parte din bani, fiindca mi s-a parut de incredere am mai achitat o parte din bani prin transfer bancar cu mentiunea la transfer plata 2/3.
Pe data de 29.02.2020 ajunge cu usile la domiciliul meu, a intarziat cu motivatia ca i s-a stricat duba si n-are cum sa ajunga cu ele la mine ( suntem din judete diferite eu din Vaslui iar dansu din Iasi). La insistentele mele acesta trimite produsele prin FanCourier pe data mai sus mentionata. Patronul firmei asteapta curierul in fata blocului, el face receptia de la curier si tot el ridica produsele in apartament, urmând ca a 2-a zi sa vina un montator din partea firmei lui (am achitat si montaj).
Montatorul când desface pachetele constata ca sunt 4 din 5 foi de usi defecte (zgariate si una lovita), lipseste un toc si clantele. constatand toate aceste lucruri l-am sunat imediat pe furnizor si am cazut de comun acord sa se monteze provizoriu foile de usi defecte urmand ca aceste sa fie schimbate intr-un timp rezonabil (am fost de acord cu aceasta varianta pentru a putea locui in apartament, cel putin la baie era nevoie). Nu am facut receptia lucrarilor si nici n-am platit ultima transa de bani, lucru care am zis ca-l facem la rezolvarea problemelor.
Il astep pana pe data de 15.06.2020, data in care fac plangere la ANPC si nici azi 26.07.2020 nu am primit raspuns de la ei. I-am sunat sa le zic ca au depasit termenul de 30 de zile si nici instiintare de prelungire de 15 zile nu mi-au facut, singurul raspuns primit de mine a fost ca nu a raspuns factorul economic la adresa.
Asteptati concluziile anpc sau amalizati oportunitatea actiunii in instanta
Inainte insa notificati oficial furnizoriul de usi sa finalizeze instalarea usilor -sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta