avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 868 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua. Sunt cadru medical, asistent medical. ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua. Sunt cadru medical, asistent medical. Lucrez la un ...

Buna ziua. Sunt cadru medical, asistent medical. Lucrez la un spital privat si as vrea sa ma duc la spital de stat. Sefa nu imi accepta demisia pe motivul starii de alerta. Intrebarea mea este daca mai exista vreo lege in starea de alerta care sa ii permita sa refuze demisia. Mai sunt 2 colege in acceasi situatie. Multumesc
Cel mai recent răspuns: cristina2785 , utilizator 12:42, 31 Iulie 2020
1. Sefa dvs ar trebui sa citeasca legea mai bine , intrucat nu exista o astfel de interdictie mentionata in actele normative.
Demisia nu se aproba ... angajatorul ia doar act de initiativa dvs.
Refuzul inregistrarii demisiei poate fi sesizat ITM-ului/Inspectie Muncii.

2. Nimeni nu poate fi obligat sa munceasca sau sa nu munceasca intr-un anumit loc de munca ori intr-o anumita profesie, oricare ar fi acestea.

3. Legea nr.55/2020
art.30
Prin derogare de la prevederile art. 81 alin. (4) din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în cazul personalului încadrat în unități sanitare, de asistență socială, de asistență medico-socială și în instituțiile din domeniul apărării, ordinii publice și securității naționale, termenele de preaviz nu încep să curgă, iar, dacă au început să curgă, se suspendă pe întreaga durată a stării de alertă.
Va multumesc pt promptitudine, domnul Cornel Vasile. O intrebare va rog ca nu inteleg.. cum adica “termenul de preaviz nu încep să curgă, iar, dacă au început să curgă, se suspendă pe întreaga durată a stării de alertă.” Va multumesc inca o data
De exemplu:
- daca va dati demisia acum, termenulde preaviz va curge dupa expirarea starii de alerta