Poate nu am fost dstul de clar. Dupa cum am mentionat si anterior, la RC puteti afla numele firmei care a preluat activele si dupa caz, arhiva, in conditiile in care cunoasteti locatia si pe aceasta locatie functioneaza in prezent o alta firma.
Identificati, eventual (daca exista), numele firmei actuale la RC si apoi mergeti la respectiva firma si va interesati daca a preluat active si/ sau arhiva de la vechea firma, ocazie cu care puteti afla numele firmei unde a lucrat ruda dvs.
La ITM de unde s-a ridicat carnetul de munca, in prezent pierdut, pot exista documente scrise prin care carnetul respectiv a fost primit de la firma .... pentru a tine evidenta. Mergand la firma din antetul documentului exista posibilitatea sa fie firma in discutie.
Daca ruda dvs. a beneficiat de grupa de munca, la ITM pot exista documente depuse de firmele in discutie, anual, dupa 1990 conform prevederi Ordin MMPS nr. 50/ 1990, prin care firmele respective (se pot identifica numele din antet document) au cerut aviz de incadrare in grupa de munca.
Procedura pe care o descriu este stufoasa, dar exista o posibilitate de a afla denumirile firmelor. Mai este o piedica - inspectorii de la ITM sa fie dispusi sa caute, desi contracost (cu bon fiscal) au posibilitatea sa caute/ sa dea documente solicitantilor.
Mai simplu este ca ruda dvs. sa gaseasca fosti colegi care sa-si aminteasca unde au lucrat impreuna.
Arhiva unitatilor din regimul comunist nu se afla la ITM ... perioada dupa 1990 /1997 il ajuta la ITM numai daca stie denumirea societatii private, in rest nu.
~ final discuție ~