avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1793 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cum pot obtine o adeverinta de vechime in munca ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cum pot obtine o adeverinta de vechime in munca incepand din ...

cum pot obtine o adeverinta de vechime in munca incepand din 1981 Sunt medic stomatolog si am activat in diferite locatii Nu m carte de munca
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:25, 21 August 2023
Cereti emiterea de adeverinte de catre angajatorii la care ati lucrat.
Adeverintele de vechime pana la 1990 , se elibereaza de actre angajatori sau de catre cei daca detin in pastrare arhiva acestora .

Dupa 1990 pana la 01.01.2011, pentru angajatorii din sectorul privat , va puteti adresa direct ITM-ului in raza caruia avea sediul social acel angajator.
Intre 1981 si 1985 am lucrat la policlinica CORABIA care se pare ca nu mai exista
Intre 1985 si 1988 am lucrat la spitalul CURTEA DE ARGES Intre 1997 si 2013 am avut cabinet particular in CURTEA DE ARGES
Am solicitat o adeverinta de la CASA DE PENSII ARGES dar mi-au eliberat o adeverinta incepand cu 2003 pana in decembrie 2012 Nu reusesc sa aflu ce s-a intamplat intre 1997 si 2003 eu avand contract obligatoriu cu casa judeteana de pensii
Cu stima
Doar incepand cu 01.04.2001 , Casele de pensii au o evidenta pe CNP-uri...pana atunci nu.

Pana la 01.05.2000, contractele de asigurare se incheiau cu fostel DGMPS-uri ..incercati la ITM Arges, daca cabinetul era inregistrat, sa solicitati o adeverina de vechime ..dupa 01.05.2000, contractele de asigurare au fost preluate de Casele de pensii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Adeverinta perioada lucrata tuilleries tuilleries Buna ziua. Fiului meu ii este necesara (in vederea angajarii intr-o structura MAI), o dovada a faptului ca a lucrat la diversi angajatori si perioada, ... (vezi toată discuția)