Buna ziua! Ma confrunt cu o problema in legătura cu compania de furnizare electrică Enel din Timișoara. In luna Iunie a acestui an am primit o factura in valoare de 13.239,78 lei, reprezentand regularizarea in ultimul an. Cu puțin mai devreme, câteva zile, au veni niște dormi sa schimbe ceasurile, tuturor, nu doar mie.
Am procedat prin contestarea acestei facturi, gândindu-ma ca s-a scris greșit citirea vechiului index sau ca contorul vechi fura curent și înregistrase greșit. Precizez ca cei de la companie nu au venit pentru citire la intervalele stabilite de ei. Facturile din toată erioada aceasta erau de minimum 200 lei/ 2 luni.
După sesizare chiar astăzi, 12.08.2020 am sunat la dânșii pentru a-mi fi comunicate eventualele erori referitor respectiva factura (așa am sperat, sa fie greșeli), însă Dânșii mi-au adus la cunoștința ca totul pare in regula și într-adevăr s-a făcut un consum de 20.209 kWh. Practic 2.700€ pentru in an de zile la regularizare.
In Septembrie a anului trecut tatal meu a început curse internaționale ca șofer de TIR, nu venea cu lunile acasă, sau lucra o luna cu o săptămâna liber, eu locuiam in alt oraș pana la începutul lunii Iunie 2020, iar mama mea in străinătate. Nu avem calorifere pe curent, nu avem nimic ieșit din comun care sa fie lăsat in prize pe termen lung.
Nu știu când și cum s-ar fi putut consuma atat de mult curent și prin urmare o asemenea factura.
Singura soluție, dacă pot sa o numesc așa, ar fi sa dau compania in judecată.
Va rog sa ma sfătuiți cum sa procedez, ce trebuie sa fac! Nu am mai avut niciodată astfel de probleme, prin urmare nu știu cum sa procedez. Ma voi trezi și fără curent in casa și cu 130 de milioane lipsa in buzunar (pe care nici nu ii am, de altfel).
Astept eventualele sfaturi! Dacă am fost neclara, va rog aduceți-mi la cunoștința și explic mai bine problema.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns:
Zsuzsanna Lukacs , Consultant credite si finantari
12:38, 13 August 2020