avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1113 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna seara! Sunt profesor titular cu vechime de 12 si ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna seara! Sunt profesor titular cu vechime de 12 si doresc ...

Buna seara!

Sunt profesor titular cu vechime de 12 si doresc sa imi iau concediu fara plata 1 an, dar nu sunt lamurit cu privire la 3 lucruri:
1. Cand trebuie sa depun cererea?
2. Ce se intampla cu vechimea in munca? Continua sau raman cu un an suspendat?
3. Raman asigurat sau nu?

Va multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: Muresan Mircea Dorel , utilizator 13:03, 27 August 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. Personalul didactic titular cu contract pe perioadă nedeterminată poate beneficia de concediu fără plată pe timp de un an școlar, o dată la 10 ani, cu aprobarea unității de învățământ sau, după caz, a inspectoratului școlar, cu rezervarea postului pe perioada respectivă.

Procedura - modul , cand etc. - de acordare a CFP, ar trebui sa se regaseasca in contractul colectiv de muncă aplicabil sau prin regulamentul intern.
Prin urmare, verificati daca este posibil ceea ce doriti dvs.

2. Concediile fara plata se scad din vechimea in munca.



Cornel Vasile a scris:

1. Personalul didactic titular cu contract pe perioadă nedeterminată poate beneficia de concediu fără plată pe timp de un an școlar, o dată la 10 ani, cu aprobarea unității de învățământ sau, după caz, a inspectoratului școlar, cu rezervarea postului pe perioada respectivă.

Procedura - modul , cand etc. - de acordare a CFP, ar trebui sa se regaseasca in contractul colectiv de muncă aplicabil sau prin regulamentul intern.
Prin urmare, verificati daca este posibil ceea ce doriti dvs.

2. Concediile fara plata se scad din vechimea in munca.




Asadar, pierd un an de vechime.
Si presupun ca nu sunt nici asigurat medical...