avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua, sunt profesor titular cu vechime 15 ani. In ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua, sunt profesor titular cu vechime 15 ani. In 2014 mi-am ...

Buna ziua, sunt profesor titular cu vechime 15 ani. In 2014 mi-am luat CFP 4 luni. Mai am dreptul sa mai iau CFP anul acesta și care ar fi perioada maxima a acestuia? Menționez că în perioada 2020-2022 am avut concediu fara plata de studii. Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:23, 4 August 2022
Daca vi se aproba puteti sa va luati motivat, concediu fara plata. Acordarea concediului fara plata depinde de posibilitatile scolii de a va inlocui si de existenta unor mentiuni in ROI al scolii, in acest sens.
CFP vi s- a acordat in baza legii nr. 1/2011?
Da, in baza legii nr.1/2011
Legea 1/2011
art.255
....
(8) Personalul didactic titular cu contract pe perioadă nedeterminată poate beneficia de concediu fără plată pe timp de un an școlar, o dată la 10 ani, cu aprobarea unității de învățământ sau, după caz, a inspectoratului școlar, cu rezervarea postului pe perioada respectivă.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu fara plata pentru un titular in invatamant JOHNVASILE JOHNVASILE Un cadru didactic cu peste 30 ani vechime, profesor titular care a lucrat continuu de la angajare (1987) pana acum, in ce conditii isi poate lua un CFP ... (vezi toată discuția)
Buna ziua! sunt profesor titular si am solicitat un an de concediu ... Cristina Elena Constantin Cristina Elena Constantin Buna ziua! Sunt profesor titular si am solicitat un an de concediu fara plata pentru studii in baza art. 279 din LEN. Juristul ISJ mi-a comunicat ca in ... (vezi toată discuția)