avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna ziua ,am câștigat un proces pentru pensie ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna ziua ,am câștigat un proces pentru pensie alimentara continuare ...

Buna ziua ,am câștigat un proces pentru pensie alimentara continuare acum 3 luni de zile ,am intrat in luna a 4-a de când am câștigat procesul la tribunal ,am făcut deasemenea și o urgentare la registratura acum o luna de zile și nu mi a venit redactarea acasă , ce trebuie sa mai fac ? Eu sunt studenta in anul 2 de facultate .
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteati sa fiti si neurochirurg,cofetar -patiser sau profesor universitar,judecatorii nu prea se grabesc cu redactarea sentintelor pronuntate ,2-3-4 luni devenind termene aprope "normale" ,termene care nu mai mira decât eventual justitiabili.Puteti sa încercați o nouă cerere de urgentare,un memoriu adresat președintelui instanței etc.
acest răspuns util
A fost si vacanta judecatoreasca in acest interval si - desi ar trebui ca astfel de dosare sa aiba prioritate - din pacate in realitate trec peste 3 luni pana la redactarea sentintei.
acest răspuns util
Incercati o noua urgentare iar in ipoteza in care nu produce efecte, formulati o contesatie privind tergiversarea procesului!
acest răspuns util
Trebuie să așteptați comunicarea......de obicei redactarea hotărârilor este întârziată într-o proporție covârșitoare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua . avem o hotărâre definitivă la un proces de moștenire ... danmarian1977 danmarian1977 Buna ziua . Avem o hotărâre definitivă la un proces de moștenire data din martie și până acum judecătorii nu au trimis redactarea . Am făcut 4 cereri ... (vezi toată discuția)