Buna seara! Am o intrebare cu privire la Legea nr. 449/2003 privind "vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora" .
Pe data de 1.09 am depus un telefon in service, in afara garantiei producatorului (soc mecanic - reparatie contracost). Daca nu se va respecta art.11 , alin.4 din lege cu privire la depasirea termenului de 15 zile calendaristice cui ma pot adresa pentru o reclamatie? Am inteles ca pot cere si reducerea costului reparatiei.
Multumesc !
Păi articolul invocat de dumneavoastră are în vedere un produs care se află încă în perioada de garanție. Dumneavoastră ați spus că sunteți în afara perioadei de garanție, nu?
Condițiile și termenul de reparare trebuie discutat și agreat în prealabil cu service-ul. Ei ce v-au comunicat când ați mers cu telefonul?
Eu înțeleg din lege, la art.11 o reparație ce constă în soluționarea acesteia într-un interval de 15 zile calendaristice, nefiind specificat exact garanție sau nu. Acum tocmai de aceea am ales să întreb pentru că un termen expus de service nu am, iar estimarea ar fi pe sapt. viitoare.
Eu voiam să știu dacă se poate invoca acel articol și diminuarea costului, pe cale amiabilă, pentru că nu sunt sigur dacă săpt. viitoare înseamnă vineri sau luni.