Am un SRL si casa de marcat. Firma de la care am cumparat casa de marcat mi-a spus ca dupa achizitie trebuie sa platesc la ei un abonament lunar, fara de care nu poate functiona casa, pt ca ei ar transmite ceva fiscal, sau ceva de genul acesta (nu ma pricep in acest domeniu). Mentionez ca eu ma descurc singura sa schimb rola, sa scot bonurile lunare, XML, pt contabilitate, sa folosesc casa, erorile, etc, iar pe ei nu ii chem si nici ei nu vin lunar ca sa faca nici o verificare (au venit in prima luna, dar le-am spus ca ma descurc). Intrebarea mea este daca este adevarat ca sunt obligata sa am la casa de marcat acest "abonament" ?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.