avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 721 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Înființare firmă / cabinet individual detectiv ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Înființare firmă / cabinet individual detectiv particular.

Bună ziua,
Aș dori să lucrez ca și detectiv particular (dețin atestatul necesar). Inconvenientul meu constă în faptul că, potrivit Legii 329/2003, conducătorii executivi (directorul executiv) ai societăţilor specializate de detectivi particulari trebuie să fie absolvenţi ai facultăţii de drept sau ai unei şcoli postliceale de detectivi, ori să fi îndeplinit funcţia de poliţist ori lucrător în cadrul unei instituţii publice cu atribuţii în domeniul ordinii publice sau siguranţei naţionale cu grad de OFIŢER (poftim?).
Eu am fost lucrător în SNApOPSN, însă nu am fost ofițer.
Deci ce trebuie să fac pentru a putea avea cabinetul sau firma mea? Trebuie să atac legea? Mi se pare o îngrădire a dreptului de a muncii...
Vă mulțumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Ana Stan , Consilier juridic 10:02, 29 Septembrie 2020
ce atestat aveti, mai exact?
Atestat de detectiv particular, obținut în cadrul Inspectoratului Județean de Poliție unde domiciliez.
Ca o paranteză, inclusiv cei de la Poliție sunt foarte dezorientați vizavi de subiect.
[ link extern ] /
Incercati aici. Ei zic ca sunt acreditati si ca tin un curs scurt, banuiesc ca veti primi o diploma la final care va va ajuta la infiintarea societatii. Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Înființare cabinet individual detectiv particular 0032 0032 Doresc să deschid un astfel de cabinet, însă am următoarea nelămurire. Legea 329/2003, Articolul 2, alin. 3 : ”Conducătorii executivi ai ... (vezi toată discuția)
Firma detectivi NICOLAE LAMBRU NICOLAE LAMBRU Buna ziua, O firma de detectivi privati poate presta si servicii de formare profesioanla - cursuri de detectivi in cadrul aceluiasi cod CAEN, sau este ... (vezi toată discuția)