avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 663 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Avem mai multe contracte de munca cu tmp ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Avem mai multe contracte de munca cu tmp partial, ...

Buna ziua!
Avem mai multe contracte de munca cu tmp partial, iar astazi la un control de la ITM ne-au atras atentia, cu plan de masuri ca nu lucram corect. Respectiv, o colega angajata cu 6 ore/zi, 120 ore/luna (daca luna are 20 zile lucratatoare), program de lucru inegal, repartizare timp de lucru: ore-luna, lucreaza 10 ore/zi timp de 3 zile...are o cerere scrisa ca doreste asta, dar tot nu suntem in regula, depasim durata zilnica a timpului de lucru.. Va intreb, cum ar trebui sa procedam astfel incat sa fim in regula? Colegii part time lucreaza 2-3 zile/saptamana si is fac norma..sunt studenti nu pot si nu vornsa lucreze 4 sau 6 ore/zi , 5 zile /saptamana. Activitatea companiei este comert si noi suntem multumiti asa...ca ei sa lucreze mai multe ore/zi. Putem preciza cumva asta in CIM sau Act aditional? spre exemplu, putem preciza ca lucreaza de luni pana duminica in intervalul ora 10.00-22.00..asta la o norma de 4 sau 6 ore?
Nu putem preciza in actul aditional nica ca lucreza, spre exemplu, luni de la 12 la 22, ptr ca programul si preferintele lor difera de la o saptamana la alta.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Alte discuții în legătură

Repaus saptamanal dan197 dan197 Buna ziua. Am o societate care are ca obiect de activitate fitness si intretinere coirporala. Programul centrului este urmatorul\' L-V- 08.00-22.00 S- ... (vezi toată discuția)
Durata muncii / cim Elena_Denisa Elena_Denisa Buna dimineata, am nevoie disperata de ajutor in formulare literei H, din CIM. In unitate, programul de lucru este inegal si este in schimburi. Litera H este ... (vezi toată discuția)