Am avut un cont de Glovo si m-am abonat la serviciul lor de PRIME. Dupa cateva luni am cerut rezilierea abonamentului si ei refuza. Eu le trimit solicitari scriese si ei imi spun sa reziliez singura din aplicatie, desi le-am zis din start ca nu mai am aplicatia, parola si nici numarul de telefon. I-am contactat de pe emailul din cont, le-am dat numele si IBAN-ul si primesc acelasi raspuns stas de la ei, sa fac singura din aplicatie. Am facut sesizare scrisa la protectia consumatorului, insa aceasta companie pare sa nu opereze in Romania deci nu cred ca e de competenta lor. Ce pot face sa scap de abonament ?
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
daca inteleg bine, doar aplicatia va permite autentificarea. daca termenii utilizarii prevad ca singurul mod de a termina abonamentul e aplicatia, nu e nimic de facut.
practic vorbind, inchideti-va contul bancar
Asa am patit si eu am cerut sa ma dezabonez si nu au vrut deloc sa ma ajute. Le-am spus ca nu resusesc sa dezabonez si mi-au spus ca nu ma pot ajuta adica cum ma tineti asa sa platesc bani ca vreti voi. Am fost la banca si le-am povestit ce s-a intamplat si am blocat cardul si am cerut altul. Asa ca le-am dat si eu tzeapa la astia de la glovo sa mai ia ciuciu bani de la mine. Concluzia e nu va abonati la glovo prime ca va ia banii si nu va lasa sa dezabonati sunt niste escroci.
Si eu am vazut ca am abonament Glovo Prime desi nu imi amintesc sa fi facut acest abonament. Chiar nu exista nici o solutie sa i opreasca cineva? Probabil daca ai aplicatia descarcata te aboneaza fara sa stii.