Buna ziua!
Am cumparat produse in valoare de 1800 de lei de la o firma de mobila.
Am primit de asemenea un produs crapat,spart care emite un puternic miros chimic.E vorba de un dulap.A trebuit sa ma mut din camera respectiva pt ca m-am intoxicat cu solventii pe care il emite acest produs de calitate indoielnica.
Am avut stare generala de rau,vertij,hipotensiune si stari de lesin.
Vad ca in alte tari sunt reglementate emisiile de solventi si alte chimicale din obiecte de mobilier.
La noi se pare ca nimeni nu e interesat daca li se otravesc copiii.. Acesti solventi afecteaza sanatatea in mod imediat dar duc si la cancer in timp si alte boli grave.
Intrebarilea mele sunt:
-Exista legislatie care controleaza emisiile din piese de mobilier si covoare(care de asemenea sunt imbibate in tot felul de chemicale)?
-Ce risca un producator care otraveste un copil?
-Daca firma nu mi-a oferit niciun bon fiscal,chitanta sau factura ci doar o foaie trasa la imprimanta cu o stampila si valoarea achitata dar fara numar de inregiatrare ,date si alte date e legal?Eu spun ca e evaziune de asemenea pt ca am lucrat cu chitantier in trecut si emiteam o factura si o chitanta in 2 exemplare iar al treilea ramanea in carnet pt verificare la contabilitate.
Dupa incercari de rezolvare amiabila si nesimtirea angajatilor am reusit sa vorbesc cu patronul care a promis ca va ridica dulapul si imi va restitui banii.Dar vad ca a trecut o zi si nu a dat niciun raspuns. Nu controleaza nimeni aceste firme??
Ps Chiar daca imi recuperez banii aceste firme vor vinde in continuare produse care vor afecta sanatatea altor persoane si vor ocoli legea castigand sume destul de mari dar autoritatile nu se sesizeaza decat la batrane care vand zarzavat se pare.
Puteti sesiza ITM (pentru lucru cu substante periculoase in firma respectiva), DJSP (pentru lucru cu substante periculoase si disconfortul pe care vi l-a creat creat), ANAF (pentru neemiterea de documente fiscale de catre firma), Protectia consumatorului (pentru lipsa garantii emise de firma) in scris cu nr. de inregistrare/ data. Sesizarea se poate trimite prin posta cu confirmare de primire.
Puteti deschide actiune in instanta impotriva firmei respective si solicita daune materiale si/ sau daune morale.
Anterior, poate fi utila o notificare scrisa catre firma prin care cereti rezolvarea problemei si informati ca veti deschide actiune in instanta.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.