buna seara.lamuriri pentru urmatoarea situatie:cu mult timp in urma a fost constituita asociatia de proprietari,formata din 4 blocuri si a fost stabilit sediul in unul dintre ele.ulterior,blocul in care era sediul s-a constituit in asociatie separata,numarul asociatiei ramanand la cea veche.totodata sediul nu a fost modificat pentru asociatia initiala,ramanand in acel bloc ce nu mai face parte di asociatie.cum putem proceda pentru schimbarea sediului in unul din blocurile ramase,ce acte,documente trebuiesc intocmite si unde se depun?multumesc.
In momentul in care se procedeaza asa cum ati scris, sunt mai multe chestiuni de rezolvat. Nu stiu daca am sa le cuprind pe toate...
1. Se pare ca deja unele dintre probleme sunt deja rezolvate, atata timp cat unul dintre blocuri s-a desprins din "asociatia mama" ;
2. Daca s-a desprins, atunci, in mod normal trebuie sa se separe gestiunea, asta insemnand o multime de operatiuni, se intocmeste un Protocol de desprindere, copii dupa acte, arhiva, etc. - dar mai solicitati si ajutorul celor care mai stiu ;
3. Odata desprinsa, noua asociatie trebuie sa intocmeasca contracte de furnizare utilitati si prestari de servicii - in numele noii asociatii - aici o sa va trebuiasca asa-zisul protocol de desprindere;
4. Schimbarea sediului asociatiei "mama" este ce-a mai usoara problema cu care o sa va confruntati, insa trebuie sa comunicati schimbarea sediului la toti furnizorii de servicii si utilitati;
5. Sa aveti grija ca asociatia "mama" sa-si completeze comitetul executiv (daca este cazul);
S-ar putea sa fie nevoie de convocarea Adunarii Generale a membrilor ramasi; Vedeti cine va administreaza !
Puteti cere ajutorul Primariei din localitatea dvs.
Mult succes !