Corporatiile prezente in Romania au nevoie de diferite profile de angajati (programatori, contabili, etc).
Activitatea pe care urmeaza sa o desfasor va fi urmatoarea:
Voi incheia cu diverse companii un contract de prestari servicii, in care eu ma voi obliga sa identific pe piata libera a muncii profile care sa corespunda cu cerintele postului de ei deschis.
Dupa identificare si analiza profilului il voi propune catre compania contractata si daca profilul va fi angajat, eu voi percepe o suma pentru serviciul prestat.
Important:
Profilul nu va fi angajat pe firma mea.
Nu am primit inca un raspuns clar de la registrul comertului, ITM, etc.
Conform spuselor unui avocat, nu am nevoie de acreditari considerand ca activitatea se va limita doar in a presta un serviciu de identificare si analiza a unui profil.
Dar vreau sa va intreb si pe voi deoarece ITM si registrul comertului presupun necesitatea unei acreditari, fara sa imi ofere un articol din lege.
Bună ziua, sub ce formă v-ați organizat firma? Dacă e deja înființată și ați trecut codul CAEN cu succes, cred că mai rămâne doar să încheiați contractul. Dacă nu, cred că pentru înființarea intreprinderii individuale și din ce am citit și a PFA-ului se cere dovada calificării. Un SRL consider că vă absolvă de obligația de a vă dovedi calitatea în fața registrului comerțului și ITM.
Edit: din punctul meu de vedere, contractul dvs. este/va fi de intermediere pentru că veți pune beneficiarii (firmele) în legătură cu terții în vederea încheierii de contracte. Totuși, nu cred că e neapărat relevantă calificarea contractului.