Buna ziua!
Am asa o intrebare, am cumparat un apartament in martie, 2019. Apartamentul nu s’a folosit pina in luna ianuarie 2020. La numai 3 luni de utilizare, apa s’a scurs pe sub dus(dusul e construit direct pe pardosea tot din teracota. Teracota de linga rigola dusului s’a umflat, si s’a desprins din pardosea, si a ajuns apa pina in hol la intrare in apartament(la 2 m distanta de zona dusului). In incercarea de remediere a problemei cu vinzatorul mi s’a spus ca aceasta problema nu se incadreaza in nici un fel de garantii. Puteti sa’mi sugerati va rog ce pasi sa intreprind, pentru ca in momentul de fata vinzatorul nu vrea sa’si asume responsabilitatea de garantie pe cale amiabila. Va multumesc
Așa consideră angajatorul, eu consider că această problemă se încadrează la garanții. Dacă nu va dori de bună voie, veți avea o acțiune contractuală în instanță. Ați luat de la un constructor apartamentul ?
Buna ziua! Va multumesc pentru raspuns. Da, apartamentul e nou intr’un bloc rezidential nou construit, si l’am cumparat direct de la firma de constructii. Contractul e incheiat pe numele la unul din reprezentantii firmei. Mi’a refuzat reparatia sub pretextul ca gresia si dusul nu se incadreaza in garantie. Am gasit o echipa sa faca reparatia, nu puteam sa stau cu dusul asa. Si vreau sa stiu din punct de vedere legal cum pot proceda mai departe, la cine pot sa ma adresez? Multumesc
Daca este imobil nou dat in exploatare,notificati oficial constructorul cu obligatia remedierii defectiunii-sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta