avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 396 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, in data de 04.12.2020 am achiziționat un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, in data de 04.12.2020 am achiziționat un iPhone 12 ...

Buna ziua, in data de 04.12.2020 am achiziționat un iPhone 12 Pro MAX de la magazinul eMAG. După aproximativ 2 luni am observat o problema la display și am trimis produsul in garanție (06.02.2021). Domnii de la depanero au efectuat un test al display-ului care nu are legătura cu problema descrisă de mine și mi-au trimis telefonul înapoi sub pretextul “defect nemanifestat”. Ieri 12.02.2021 am retrimis telefonul in service, însoțit de o filmare a display-ului in care se poate vedea clar ca problema descrisă de mine este una reala. Ce pot face dacă domnii de la service refuza din nou sa îmi repare produsul? Menționez ca sunt din Craiova și singurele service-URI autorizate Apple sunt in București.
Cel mai recent răspuns: Sobolan de tomberoane , utilizator 06:39, 13 Februarie 2021
Reclamatie la.protectia consumatorului. Fac pariu ca jn 3 zile în schimba cu unul nou.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema garantie telefon TvX TvX Salutare tuturor, Am o problema putin mai delicata si sunt curios si de parerile voastre, sau de cum ati proceda voi. Pe la jumatatea lunii decembrie am ... (vezi toată discuția)
Produs nereparat in garantie gabimaister82 gabimaister82 Am cumparat Iphone 7 Plus de la Emag pe data de 11.03.2017, chiar din primele luni de utilizare am observat semnalul foarte slab fata de alte telefoane ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, .....am o speță ,emag, depanero și dolarii , am ... Ion Ionutz_112 Ion Ionutz_112 Buna ziua, .....am o speță ,eMag, Depanero și dolarii , am și eu o situație , am achiziționat de la o doamna prin olx un telefon iPhone second hand , ... (vezi toată discuția)