Buna ziua, .....am o speță ,eMag, Depanero și dolarii , am și eu o situație , am achiziționat de la o doamna prin olx un telefon iPhone second hand , cumpărat de nou online de către dansa,telefon utilizat 4 luni ,am platit 4000ron pe telefon ,cutie ,garanție ,și factura inițială de la eMag(pe numele dânsei) cu seria telefonului și pe factura și pe certificat,deci a fost achiziționat de dânsa online ,fara bon fiscal , toate bune , a funcționat telefonul fără probleme 6 luni după care s a defecta ,pe certificat unitate service era Depanero , am expediat telefonul către Depanero , au validat actele, ff și cg,totul a fost ok se încadra în termenele garanției,entionez că intrarea în service am făcut o pe numele meu ,am făcut PV de predarea primire între mine , persoana fizica Ion Ionuț și Depanero , au trecut 20 de zile , telefonul nu s a reparat in termenul legal de 15 zile ,iar comerciantul ,eMag a decis restituirea sumei adică stornarea facturii inițiale către doamna din factura,doamna care l a vândut pe olx , nu către mine ,propierat de drept actual.Eu am predat un produs către Depanero și nu am primit nimic,doar o informare că fișa a fost închisă și că magazinul adica eMag va contacta clientul inițial ,cel din factura, pentru restituirea sumei.Care este soluția ,unde s a greșit? Va mulțumesc.
Cel mai recent răspuns:
gi-jane2 , moderator
19:22, 3 Noiembrie 2023