Buna ziua! In urma cu aproximativ o luna prietenul meu a achizitionat un telefon de la o persoana, telefon care era insotit de factura, garantie si bon fiscal pe alt nume decat al celui de la care l-a luat. Dupa aproximativ o saptamana telefonul s-a stricat, si a fost ridicat de service-ul depanero, colaborator al site-ului emag, pentru a fi reparat in termenul de 15 zile. Nu a fost posibila repararea lui si la insistentele prietenului meu de a se solutiona in vreun fel aceasta problema, cei de la emag i-au propus returnarea banilor sau achizitionarea altui produs. El a ales returnarea banilor, iar acestia ii cer contract de vanzare cu titularul sau direct contul titularului, lucru imposibil din moment ce noi nu avem nicio tangenta cu el. Se pot oare lega de acest aspect din moment ce garantia e pe produs nu pe persoana? Va multumesc!
Garantie emag
suzana2016
Buna ziua,
In urma cu 2 ani si jumatate am achizitionat un produs in rate de la EMag (SC Dante International SRL) prin Cetelem + o garantie extinsa de 1 ... (vezi toată discuția)