avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1051 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului

Buna ziua!
Situatia mea este urmatoarea: am fost angajata timp de 14 ani. Din aprilie anul trecut am intrat in somaj si din cauza acestei crize si a domeniului de nisa in care sunt pregatita nu mi-am putut gasi de lucru. Am fost anuntata in decembrie 2009 ca perioada de somaj mi se prelungeste pana in iunie 2010 - inclusiv.
De asemenea, sunt studenta la zi in anul II la Universitatea Spiru Haret.
Eu tocmai am aflat ca am ramas insarcinata =D>.
Vreau sa stiu daca in conditiile de mai sus pot beneficia de concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: madalina_m , utilizator 10:56, 16 Iunie 2011
pentru a beneficia de indemnizatie CCC trebuie sa aveti stagiu de 12 luni lucrate in ultimele 12 luni anterioare datei nasterii copilului.
Acest stagiu este insa frmat si de perioade asimilate cum sunt; perioadele de somaj sau de concediu medical.
Daca intarti in medica (prenatal) inainte de a se termina somajul, atunci somajul se suspenda si se plateste mdicalul, astfel incat dvs veti avea astfel stagiu necesar pt CCCla data nasterii.
Felicitari si sa aveti sarcina usoara si bebe sanatos !
Cadrul legal este OUG 148/2005 privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului