In 2019- inainte de pandemie, am platit avans pt. un sejur in ISRAEL.
Ulterior a venit pandemia, agentia de turism a propus o noua data de plecare, cu care am fost de acord (30,03,2021).
Aflu ca nu se pleaca nici in aceasta data.
Solicit pe mail (in scris) returnarea banilor platiti cu titlu de avans, pentru faptul ca nu se mai pleaca la data stabilita anterior din conditii care nu depind de parti. In contract este stipulat - "calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea completa a oricaror plati in cazul in care oricare din elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ" - in acest caz, in data contractata - nu se mai pleaca (cel mai probabil din motive legate de pandemie), il consider "aspect semnificativ".
Sunt "plimbat" - ca banii se vor returna sub forma de voucher valabil pana la 31.12.2021. Nu doresc acest lucru.
Ce am de facut in acest sens? Doresc banii inapoi. Daca s-a mai lovit cineva de acest aspect, puteti spune cum ati procedat.
Puteti incepe cu o sesizare facuta Anpc în scris cu confirmare primire nu pe mail,nu pe formularul lor online in care povestiți problema si solicitați să fie dispuse măsuri.In functie de răspuns va adresați unui av care după ce va studia contractul cu agenția poate formula o notificare ,demara un proces etc.