Bună ziuă
Vă rog să mă ajutați în următoarea problema.
O sa deschid un magazin de mobilă tip outlet. Furnizor îmi facturează produsele (aproximativ 1000 buc)împărțite în trei categorii:mobilier mare ,mobilier mic și accesorii ,totalul este pentru toate produsele ,nimic detaliat.
Eu trebuie sa întocmesc recepția și nu știu cum sa procedez ca să fiu în legalitate.
Avem diferite piese de mobilier(ex. Masa, scaune ,dulapuri, birouri etc. )
Trebuie să le împart eu în diferite subcategorii si să pun un preț mediu în asa fel încât la final sa corespundă cu totalul facturi?
Pe urmă să pun adaus?
Problema e ca o sa fie diferite preturi la vânzare și din câte știu eu acestea trebuie sa corespundă cu recepția?!
Va rog mult de tot să mă ajutați.
Mulțumesc
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.