avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 689 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Cum pot ajunge procuror criminalist?
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Cum pot ajunge procuror criminalist?

Buna seara.Sunt eleva in clasa a 12-a la liceu si as vrea sa ajung procuror criminalist, insa am mai multe intrebari fara raspuns cu privire la ce ar trebui sa fac pentru a ajunge acolo.As vrea in primul rand sa stiu daca se poate asista la un proces in care o persoana este judecata pentru crima?In al doilea rand as dori sa stiu in ce situatie as putea asista la o autopsie?(inainte de facultate)(Asta ca sa vad daca am stomacu destul de tare, sau daca nu sunt prea sensibila pentru meseria asta). Si ce e cel mai important de stiut e ce ar trebui sa fac dupa ce as termina dreptul?Vreau sa stiu toate astea pentru ca trebuia sa decid daca am aptitudinile necesare pentru aceasta profesie.Va multumesc anticipat. ..
Ultima modificare: Marți, 5 Ianuarie 2010
Ruxandra17, utilizator
Cel mai recent răspuns: bobocell , utilizator 18:41, 16 Octombrie 2012
Buna!
In primul rand, trebuie sa ai rabdare! :).
Ia licenta in drept si poti sa incerci la inm si... pana atunci s'ar putea sa se schimbe regulile :))
oricum, deocamdata: conducatorul fiecarui parchet repartizează procurorii pe sectii, servicii si birouri, in functie de pregatirea, specializarea si aptitudinile acestora... poti consulta pentru inceput legea 304/2004 privind organizarea judiciara si 303/2004 privind statutul magistratilor ;)

Daca ai 16 ani impliniti, poti asista la sedintele de judecata in baza art 290 CPP, daca nu sunt declarate secrete. Dar trebuie sa mergi si tu la un tribunal sau curte de apel daca vrei sa vezi ceva interesant. Oricum vei fi doar tu si batranei in bancile destinate publicului. :)

in legatura cu autopsia... prefer sa nu iti spun. :stunned:

Break a leg!
Ultima modificare: Luni, 4 Ianuarie 2010
koghai, utilizator